czwartek, 8 sierpnia 2013

Hejka! Wstałam dzisiaj po 11 :D (muchy).Jest na dworze bardzo gorąco! 

Jest strasznie ale to strasznie gorąco na zewnątrz :/ Nie mam siły nawet iść na dwór się opalać=*Całymi dniami siedzę na komputerze i esemesuje bo co można więcej robić w taką pogodę :D Wczoraj była u nas przelotna burza nie wielka ;) (Na szczęście). I tu macie taki mini cytat na początek dnia skarby: "Ale ja sobie tego nie życzę! Oni już odbierają mi przyszłość! Nie pozwolę, aby ukradli mi to, co liczyło się dla mnie w przeszłości."-Suzanne Collins :p
Czytaliście jej książki? Jeśli tak to zostawiajmy komentarzyk=*

2 komentarze:

  1. Fajne! <3


    ZA KAŻDĄ OBSERWACJE SIĘ ODWDZIĘCZAM!
    http://moda-ma-zasady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, czytałam jej ksiązki, jak na razie tylko całą trylogię Igrzysk Śmierci, ale mam zamiar przeczytać więcej jej książek. ;D

    +obserwuje i licze na rewanz --> glamorien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń